torsdag 28 juni 2012

Lite nytt igen


Det känns om att jag köpt enormt mycket skönhetsgrejs på sistone så nu skulle jag verkligen behöva hålla mig åtminstone till jul före jag köper något nytt igen, får se hur det blir med det...

Det jag köpte den här gången var Santes schampo Velvet Rose, jag använder Brilliant Jojoba nu men ville testa det här och se om det är någon skillnad.
Sen blev det också en till handkräm från Lavera, har använt den förut och är riktigt förtjust i den. Förpackningen har ändrats lite och faktiskt till det bättre, riktigt fräsch.
Det som jag är mest nyfiken på är ändå mascaran från Sante, det här blir den första naturliga mascaran jag testar så det skall bli riktigt intressant, förut har jag använt diverse onaturliga mascaror från b.la. Clinique och Lumene. Jag skall verkligen försöka rensa ut alla ontaurliga mascaror även om det kommer att bli svårt att skiljas från Clinique mascaran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar