fredag 29 juni 2012

Besviken på 100% Pure


Jag trodde verkligen inte att jag skulle behöva bli besviken på 100% Pures Body Cream, men det var tyvärr vad jag blev när jag smorde in mig med den här lotionen i doften Cocoa Kona Coffee. Jag har bara använt den här en enda gång och jag tror inte det blir någon mer gång.
I tuben doftar krämen gott, mest av nötter men också lite chokladdoft kan anas. Men när jag smörjt in den på huden förändras doften och är inte alls särskilt angenäm. Istället för att dofta gott av nötter och choklad förändras doften och när jag sniffar på huden en stund efter insmörjning känner jag en stark och nästan lite syntetisk doft, som jag mest kan likna vid herrparfym. Jag klarar inte alls av doften så det blir nog att ge den här vidare till någon annan.

Eftersom jag bara testat den en gång kan jag inte säga så mycket annat om den, men konsistensen känns bra även om krämen känns ganska kletig på huden och det tar en stund för den att absorberas.
Det här var verkligen en produkt jag trodde jag skulle gilla eftersom de allra flesta verkar tycka så bra om dem, även om jag vet att också Agnes är tveksam till 100% Pures lotion.

Nej 100% Pure, för 20 € hade jag faktiskt förväntat mig lite mera än det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar