fredag 29 juni 2012

Favoriter 2011: Kropp


Weleda Creamy Body Wash: Dessa duschtvålar var mina favoriter förra året också och de hänger med mig ännu. De doftar fantastiskt gott, känns härligt krämiga på huden och lämnar huden ren och mjuk. Ännu har jag inte stött på någon annan duschtvål som kan mäta sig med Weledas.


Lavera Coconut Dream Body Lotion: Den här kroppskrämen har en härligt len konsistens och det känns som ren lyx att få smörja in sig med denna. Återfuktar riktigt bra och doftar himmelskt av vaniljglass toppad med kokos, mums.


Logona Daily Care Sensitiv Handcream
: En riktigt bra handkräm som har en behaglig nästan lite fluffig konsistens och som mjukgör och återfuktar händerna långvarigt. Doftar dessutom gott av mild vanilj.


MooGoo Fresh Cream Deodorant
: Äntligen säger jag bara, en naturlig deo som faktiskt klarar av att hålla svettlukten borta. Alla andra naturliga deos jag testat har inte hållit måttet men denna gör det, och då svettas jag ändå rätt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar