fredag 29 juni 2012

Favoriter just nu


Just nu är jag lite extra förtjust i dessa beauty produkter, varför? Jo för att...

Lip Glazet från 100% Pure vårdar mina läppar samtidigt som det ger fin färg, det doftar dessutom gott av bär och kommer i en väldigt söt förpackning. Ger mina morgnar lite vardagslyx helt enkelt. Recension finns att läsas här.

Nagellacket från Scotch Naturals ger så snygg färg. Sedan jag köpte mina lack från Scotch har jag målat naglarna som aldrig förr, tidigare målade jag mina naglar några gånger per år men nu har jag övergått till att måla dem flera gånger per vecka. Swatch finns här.

Läppbalsamet från Crazy Rumors doftar mumsigt och ger fukt och glans till läpparna, jag vill testa alla dofter.

Mascaran Double Black från Lavera ger fina fransar med längd och volym. Det här var den naturliga mascara som slutligen kickade ut min onaturliga mascara från Clinique. Här har jag recenserat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar