fredag 29 juni 2012

Färgad dagkräm + mineralfoundation


Mádaras färgade dagkräm funkar väldigt bra att använda för sig själv men jag brukar också använda den under min mineralfoundation från Lily Lolo.
Efter att jag applicerat den färgade dagkrämen från Mádara sveper jag helt enkelt lite mineralfoundation över de områden i ansiktet där jag vill ha lite mer täckning eller matta ner en aning. Huden får en fräsch lyster av den färgade dagkrämen samtidigt som jag får den täckning jag vill ha av mineralfoundationen, det bästa av två världar. Dessutom känns det som att mineralfoundationen fäster bättre på huden när jag har lagt på ett lager av tinting fluiden före.
Dessa två tillsammans är en riktigt bra kombo, men de är också riktigt bra var och en för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar