fredag 29 juni 2012

Alla tiders favorit läppbalsam


Agnes skrev nyligen ett inlägg om Melvita och det fick mig att återigen komma på hur mycket jag gillar (älskar) Melvitas läppbalsam.
Det var faktiskt en av de allra första naturliga produkterna jag testade för en sisådär tre år sedan och jag köper det ännu idag, det om något är väl ett gott betyg för ett läppbalsam. Även om jag testar nya läppbalsam ibland så är Melvitas det jag alltid har hemma och återkommer till.
Jag använder det just nu och det klarar av att återfukta och hålla mina läppar mjuka när inga andra läppbalsam håller måttet. Vem hjälpte mig i vintrast när det var minus 20 om inte Melvitas läppbalsam.

Om någon har problem med torra och spruckna läppar så kan jag verkligen rekommendera det. Jag har recenserat läppbalsamet tidigare och utnämnt det till favorit både en och två gånger. Jag vet att Hannah också gillar läppbalsamet väldigt mycket. Det doftar dessutom riktigt mumsigt, lite som smörkola eller toffee.

Melvitas läppbalsam finns bl.a. på mondebio, hyvinvoinnin och feelunique. Jag ser att förpackningen har gjorts om lite men ingredienserna är i stort sett samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar