fredag 29 juni 2012

Gloss & Vibrancy Conditioner


Mádara Gloss & Vibrancy Conditioner:

INCI: Aqua/Vatten, Hydrolyzed Wheat Protein, Glycerin*, Betain, Distearylethyl Dimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Chamomilla Recutita (Kamomill) Extrakt*, Tillia Cordata (Lindblom) Extrakt*, Humulus Lupulus (Humle) Extrakt*, Plantago Major (Groblad) Extrakt*, Betula Alba (Björk) Extrakt*, Vaccinium Macrocarpon (Tranbär) Extrakt*, D-panthenol (Provitamin B5), Lactic Acid, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Aroma**, Citral**, Eugenol**, Limonene**, Linalool**
* från ekologiskta odlingar
** äkta eteriska oljor


Det känns som att jag verkligen har hittat rätt i fråga om hårvårdsprodukter nu, först schampot från Logona som passade mitt hår ypperligt bra och nu det här balsamet som också visade sig vara en fullträff.

Det här balsamet är ämnat för normalt hår och jag var lite rädd för att det inte skulle räcka till för mitt relativt torra hår, men det visade sig vara just rätt för mitt hår. Konsistensen är krämig och ganska fast och balsamet luktar härligt av örter och gräs. Jag behöver en medelstor klutt för att balsamet skall täcka hela mitt hår.
Håret blir verkligen mjukt, återfuktat, utrett och glansigt av balsamet och detta utan att det tynger ner håret det minsta. Mitt hår blir så mycket finare när jag använder det här balsamet och de naturliga vågorna i mitt hår kommer fram bättre. Jag har faktiskt inget negativt att säga om det här balsamet och jag tror inte jag kommer att vilja testa något nytt balsam nu på ett bra tag, för det här är riktigt, riktigt bra.

+ Gör mitt hår mjukt, glansigt och fint. Håret både känns och ser fantastiskt ut. Doftar gott.
Inget.

Finns att köpas på softskin för 94 kr och på hyvinvoinnin för 11,90 € samt på eleven, innehåll 250 ml.

Betyget blir 5/5 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar