onsdag 27 juni 2012

Härligt hårigt


Den senaste tiden har jag blivit lite insöad på hårprodukter, mitt hår som ibland kan vara väldigt torrt och frissigt, särskilt i fuktigt höstväder, kräver nästan att jag köper någon vårdande hårprodukt. Här är i alla fall några härliga hårkompisar som gärna skulle få flytta hem till mig.

  1. Dr. Hauschkas Neem Hair Lotion (hår vatten) som förebygger mjäll och ger nytt liv till torrt och livlöst hår, skall också hjälpa mot fett hår och ge volym.
  2. 100% pures Glossy Locks Smooth & Moisture Hair Balm är ett helt naturligt leave-in balsam som tämjer flygigt hår och ger det glans.
  3. Dr. Hauschkas Neem Hair Oil vårdar torrt och livlöst hår och gör håret mjukt och återfuktat, skall också skydda håret mot yttre påverkan.
  4. Melvita Jojoba Oil är egentligen ämnad för ansiktet men funkar lika bra till håret, är bra mot b.la. torrt hår och skall också hjälpa mot mjäll.

Egentligen skulle jag vilja prova varenda en av dem men tyvärr så växer ju pengar inte på träd, så det blir nog att fundera lite till och sedan bestämma sig för en av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar