torsdag 28 juni 2012

Från Bio Naturel


Ända sedan Ellinor på Beauty&Nature skrev om den tyska webshopen bionaturel har jag varit inne där titt som tätt för att titta på alla intressanta skönhetsprodukter. I förra veckan lade jag in en beställning och igår kom paketet.

Jag köpte bland annat tre handkrämer; en från Logona och två från Lavera. Sedan blev det också att köpa en fotkräm, Lavera Basis Sensitive Fotkräm. Jag älskar handkrämen ur samma serie så förhoppningsvis är fotkrämen lika bra.


Två handtvålar blev det också att köpa, en från Lavera och en från Sante. Dessutom köpte jag en duschtvål från Weleda och en hårinpackning från Logona.


Och sist men absolut inte minst, två naturliga mascaror; Laveras nya Double Black Mascara och en från Logona. Jag hoppas verkligen att någon av de här kommer att kunna ersätta min onaturliga mascara.
Jag köpte också en del julklappar från bionaturel men de visar jag inte här med risken att någon som skall få dem råkar läsa det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar