onsdag 27 juni 2012

Sukí Color


Sukícolor Triple Cream Eye Definer:

Produktbeskrivning:

En cremebaserad 4-i-1 produkt som framhäver, ljusar upp och markerar dina ögon. Denna silkeslena formula är långt ifrån en vanlig ögonskugga. Denna produkt innehåller högeffektiva vitaminer och mineraler, är 100% ren och hypoallergen, så oavsett om du använder den som bas, highlighter, accent, liner eller som ögonbrynsfärg kommer du aldrig att uppleva irritation eller rodnad.

Jag hade stora förhoppningar på den här produkten när jag köpte den men tyvärr var den riktigt, riktigt dålig. Jag har bara testat den en gång, men jag kände att jag inte behövde testa den flera gånger, första gången var mer än tillräckligt. För det första var konsistensen väldigt torr, kakig och hård och resultatet efter att jag hade applicerat den på ögonlocket var inte heller något att hurra för. Cremen lade sig i ögonvecken och både kändes och såg väldigt torr ut. Inte gav den heller någon bra bas för ögonskuggan. Men det allra sämsta med den här produkten visade sig vara att ögonlocket blev väldigt torrt av den här krämen, torrt och irriterat. På grund av effekten den hade på mitt ögonlock vågade jag mig inte på att testa den på ögonbrynen eller använda den som highlighter. Dessutom är priset löjligt högt, jag förstår inte varför jag köpte den här från första början, tillfälligt hjärnsläpp kanske.

Finns att köpas på eleven för 439 kr.

Betyget blir 0/5 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar