torsdag 28 juni 2012

Naturligt raklödder

Det första jag bytte ut, när jag började intressera mig för naturlig hudvård för cirka två tre år sedan, var diverse produkter för ansiktet sedan fortsatte jag med produkter för kroppen och till sist smink och hårvårdsprodukter. Även om det mesta jag använder är naturligt nu finns det fortfarande ett par onaturliga produkter jag använder, ett finnmedel från Neutrogena, ett raklödder från Gillette Venus och en mascara från Clinique.
Ett naturligt raklödder skulle jag verkligen vilja ha och naturliga alternativ för män finns det ganska gott om, men för kvinnor då? Det enda jag hittade var John Masters Organic Cleansing & Shaving bar, som kostar cirka 100 kr, om jag inte hittar något annat alternativ kommer jag antagligen att köpa det här.
Jag läste också att man skall kunna använda balsam som raklödder.
Kanske kroppsoljor också går att använda, är det någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar