fredag 1 mars 2013

Miniset med Weledas duschtvålar


Det här setet med minituber av Weledas Duschtvålar (5x20 ml) beställde jag från The Organic Bodycare Shop för en tid sedan. Det är praktiskt att ha minituber om man åker iväg någonstans men också kul att få testa de olika dofterna. Jag har tidigare använt Weledas duschtvålar Citrus och Sea Buckthorn så de andra dofterna var nya för mig.


Citrus doftar typiskt citrusaktigt och Sea Buckthorn doftar gott och sött av apelsin och havtorn. Lavendeldoft är något som jag vanligtvis inte är så förtjust i, men på den här duschtvålen gillade jag den faktiskt. 
Den rosdoftande duschtvålen doftar som namnet säger av ros, rosdoft är inte heller en doft jag vanligtvis brukar tycka om så mycket och det här var nog den doft jag tyckte minst om, även om jag inte hade något emot den. Pomegranate duschtvålen tycker jag har en doft som påminner mig mera om glögg än granatäpple och den doften gillade jag också.


Min favorit av dofterna är fortfarande Sea Buckthorn, men det var kul att få testa alla. Det här setet är perfekt också som present till någon, tycker att förpackningen är riktigt fin och gullig. Det finns också ett liknande set med kroppsoljor om man är intresserad av att testa dem samt ett prova på kit med deras produkter för barn.

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt med resekit :) Måste nog ta och köpa detta. Jag har använt citrus och den gillar jag skarpt :)men dem andra är nya för mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Citrus gillar jag också väldigt mycket, Sea Buckthorn är min favorit men Citrus kommer definitivt på en andra plats för mig. :)

      Radera