söndag 22 juli 2012

Presenttips

  
Nu finns ett gulligt set med minituber av Weledas härliga duschtvålar att köpas på The Organic BodyCare Shop för £7.55.

Perfekt att ge som present till någon eller att köpa till sig själv för att ha om man är på resande fot eller vill testa de olika dofterna. Jag tror faktiskt att jag skall köpa ett att ge som födelsedagspresent till en vän och ett till mig själv.
Jag är ett stort fan av Weledas duschtvålar och de har blivit utsedda till favoriter av mig två år i rad, har bara testat Sea Buckthorn och Citrus varianterna hittills men är väldigt nyfiken på de andra också.

Har du någon favoritdoft på Weledas duschtvålar?

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset, ska spara den sidan :) Bra att ha i väskan/fickan också när man inte vill använda konventionella tvålar i skolan, speciellt nu när jag ska börja på hästgymnasium!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen praktiskt med minituber, söta är de också! :)

      Radera